4.4.17

№42 «Історія Добра»

Привіт! Мене звати Йосафата, і 8 років тому Бог подарував мене цьому світові. Коли я тільки з’явилася у маминому животику, всі були дуже щасливими: і мама, і тато, і мій братик. Але уже через кілька тижнів після того, як всі про мене дізналися, мама сильно захворіла – вона зовсім не змогла ходити самостійно і важко розмовляла. Її возили до багатьох лікарів, і жоден із них не знав причин такого самопочуття. Лікарі наполягали на тому, що спочатку потрібно зробити аборт, а тоді лікуватися серйозно, тому що жоден із них не хотів відповідати за те, які ліки і як вплинуть на мене. Мамі казали, що я – ще не дитина, а просто ембріон, плід, який може з’явитися вдруге, пізніше – після того, як вона лікуватиметься й видужає. Але мама з татом дуже молилися за мене і, звичайно, дуже хвилювалися, бо любили мене і знали, що я вже Боже дитятко, а не плід.
Якось настав такий момент, коли стало дуже сумно: маму лікували, робили пункцію, а тоді виписали з лікарні у важкому стані, бо не знали, що і як лікувати і сердилися, що вона дуже хоче того, щоб я жила. Тоді мама розповіла сестрі Еммануїлі (СНДМ) про все, дуже плакала і боялася, що буде далі, а сестра їй сказала: «Ми щовечора молитимемося у монастирі за тебе і твою дитину до Блаженної Йосафати Гордашевської – і все буде добре». І знаєте що, уже наступного дня все таки знайшовся лікар, який поставив мамі правильний діагноз і зробив операцію. Після операції нас обох виписали додому! Я не пам’ятаю того моменту, але мама каже, що навіть тоді я дуже підтримувала її тим, що моє серденько так гарно билося. Зараз я люблю прикладати до нього руку і слухати. Мама каже, що з кожним ударом мого серця Бог говорить: «Я тебе люблю. Я з тобою».
  А ще посередині вагітності у мами виявили знову якісь труднощі у здоров’ї, через які вона мала лежати у лікарні кілька місяців аж до мого народження. Але сестри знову молилися до Йосафати і, на диво лікарів, ці труднощі зникли так, наче їх не було. У цей день на УЗД мамі сказали, що у неї народиться дівчинка, на що вона прошепотіла: «дівчинка Йосафата». Знаєте, мама розповідає, що багато лікарів казали, що я можу народитися нездоровою, бо мама приймала ліки, пережила операцію і хвилювання. Але я народилася у листопаді здоровою і щасливою, і мене охрестили 20 листопада на День народження Блаженної Йосафати Гордашевської.
Я живу у Києві, і тут для людей моє ім’я звучить незвично, навіть не усі можуть його вимовити із першого разу. Але я завжди розповідаю, чому саме так мене назвали, і багато хто вперше дізнається, що є така чудова і добра свята, присутність якої завжди відчуваю біля себе. Я часто молюся до своєї заступниці, люблю читати акафіст до неї, маю ікону з її мощами, яку люблю тримати у долонях і засинати. Я знаю, що мої молитви Йосафата завжди вислуховує, бо дуже любить мене.
Минулого року я дізналася про те, що у моєї улюбленої вчительки немає дітей, і вона дуже довго вже чекає на те, щоб Бог подарував їй дитятко. Тоді я почала молитися до Блаженної Йосафати, щоб вона вимолила у Бога для моєї учительки дитинку так, як вимолила мене для мами. Я щовечора і щоранку просила у неї про це, а учителька цього не знала. Коли я прийшла у новому навчальному році до школи, моя улюблена учителька вже була в декреті і чекала народження свого малятка, яке народилося також у листопаді. Усіх це дивувало, а я знала що по іншому бути не могло. Я дуже-дуже сумувала за нею, але також раділа, бо знала, що за її дитятко молилася Йосафата, я відчувала це своїм серденьком.
         А знаєте, мої батьки одружилися також 20 листопада, але лише із моїм народженням зрозуміли, що цю дату вибрали невипадково. Листопад – мій улюблений місяць в році. Я його називаю місяцем Йосафати.
Впевнена, що своїми молитвами ми можемо приносити у світ дуже багато добра.
Я дуже гарно навчаюся в школі і дуже-дуже люблю танцювати. У танці я передаю те, що відчуваю своїм серцем. Мабуть, танцем також можна молитися… Коли у мене чи в моїх близьких в житті виникають труднощі, я завжди тихенько молюся: «Блаженна Йосафато, молися за нас», і знаю, що в цю мить вона підходить до Господа і просить про безліч добрих дарів для нас, адже вона дуже добра і любляча.
         Блаженна Йосафато, молися за нас!


 Йосафата Сиротич, м.Київ