4.4.17

№75 «Історія в аптеці»

       Одного літнього дня я чекала маму на роботі, вона у мене працює в аптеці. Я тихенько сиділа на дивані у залі і розглядала покупців.
         У черзі стояв чоловік, а попереду нього  молода жінка з хлопчиком на руках, який не переставав плакати, і старенька бабуся з дерев’яною паличкою. Підійшла ота бабуся до віконечка, простягнула рецепт і промовила до моєї мами:
- Дівчинко, мені лише оті перші ліки в списку, бо грошей у мене не вистачить.
    Мама принесла ліки і назвала їх ціну. Старенька довго порпалася в поношеному обшарпаному гаманці, руки у неї тремтіли. Вона дістала декілька гривень, але їх не вистачило…
         Бабуся відійшла вбік, щоб скласти гроші назад у гаманець.Чоловік, який стояв у черзі, запропонував оплатити ліки бабусі. Вона спершу не повірила, що мужчина справді хоче так вчинити, але після недовгих вмовлянь засоромлено погодилася. Вони удвох підійшли до віконечка. Бабуся простягнула картку з рецептом, а чоловік сказав: «Все, що у списку, будь ласка».
      Бабуся була дуже щасливою, вона ще довго промовляла у слід тому чоловікові слова подяки, бажала здоровя йому і його родині.

        Відвідувачі вийшли з аптеки, а я сиділа на дивані і доїдала нещодавно куплену пачку цукерок. І щось так соромно мені стало за те, що я їм абсолютно непотрібні мені цукерки, а у бабусі не вистачає грошей ні на ліки, ні на смачну їжу…

Олена Листопад, м.Львів