17.3.18

Яцик Анна – багатогранна особистість, яка своєю творчістю хоче зробити світ добрішим.

Привіт.
Мене звати Яцик Анна, мені 14 років. Я навчаюсь в Житомирській міській гуманітарній гімназії №23.
Про можливість взяти участь в проекті «Книга Добра» я дізналась в школі, від класного керівника, Вовк Світлани Анатоліївни.
Завдяки участі в проекті моє життя збагатилось яскравими новими враженнями і подіями, добрими і веселими друзями, гарними спогадами, натхненням до творення наступних добрих справ.
У вільний час я слухаю багато музики, читаю, спілкуюсь з друзями, співаю, іноді пишу для душі. Люблю подорожувати, радію від несподіваного відкриття чогось хорошого та прекрасного, від читання гарних книг.
Я мрію так співати і писати, щоб це могло збагатити світ прекрасним, зробити його ще кращим і добрішим. Мрію допомогти знайти домівку усім безпритульним тваринам.
Бажаю, щоб кожен знайшов в своїй душі щось найцінніше і найкраще, щоб радувати себе і світ навколо.
#Книга_Добра #Історії_Добра #Давайте_творити_добро_разом#Міжнародний_соціальний_проект

Світлина від Книга Добра.