18.3.18

Данилів Матвій – маленький письменник з великим та добрим серцем.

Доброго вечора.
Мене звати Данилів Матвій, я навчаюсь у п'ятому класі Долинської ЗОШ І-ІІІ ст. №5. Проживаю в с.Раків, Долинського району, Івано-Франківської області, мені 10 років.
Вільний час проводжу за читанням цікавих книг, написанням розповідей про проведений день, також багато малюю, граю у шахи. 
Про міжнародний соціальний проект "Книга Добра" дізнався із публікації в газеті "Добра справа".
Приймаючи участь в даному проекті я отримав великий заряд позитиву та натхнення до вивчення іноземної мови. Зрозумів, що цей проект є тим, який відкриває для нас численні історії про добро.
Радість мені приносить веселе спілкування в колі друзів та однокласників. Люблю розказувати бабусям та дідусям свої історії з пригодами зі шкільного життя. Літні канікули приносять мені особливе піднесення настрою, бо відпочиваю разом з своїм найкращим другом Денисом.
Мрію багато подорожувати, пізнавати світ: відвідати Грецію, Діснейленд у Парижі, побувати в Єгипті та побачити піраміди фараонів.
Добро по справжньому відкривається тоді, коли людина має щире, велике серце, вірить у добро, розпізнає та творить його. Бажаю, щоб всі люди були добрішими і від цього щасливішими.
#Книга_Добра #Історії_Добра #Давайте_творити_добро_разом#Міжнародний_соціальний_проект


Світлина від Книга Добра.