19.3.18

Тютюнник Діана - авторка ілюстрації до історії про Добро, яка мріє побачити світ.

Привіт усім.
Мене звати Тютюнник Діана, я проживаю у м.Зіньків, Полтавської області, мені 10 років. Я навчаюся в 4 класі в ЗОШ №2.
На весні 2017 р. до нас в школу приходила уже доволі знайома нам волонтер, тендітна жінка Світлана Анатоліївна, яка й розповіла про міжнародний соціальний проект "Книга Добра".
Проект приніс мені море позитиву: це вражаюча поїздка-відпочинок в табір, що знаходився в Угорщині, нові, цікаві знайомства. Я дізналася багато цікавого про нашу країну.
Я дуже люблю малювати. У вільну хвилину сідаю за улюблену справу. Мені подобається відтворювати на чистому аркуші рослини, тварини, іноді людей.
Радість мені приносять моменти, коли я переглядаю свої фото і згадую зафіксовані миті.
Моя мрія - побачити світ. Скільки всього нового і прекрасного приховує у собі наша планета. З кожної подорожі я приводжу не тільки враження, але й сувеніри та фотографії.
Сподіваюся, у моєму житті їх буде все більше і більше, як і подорожей, які на мене ще чекають.
«Незалежно від того, чекають від тебе добра чи не чекають – твори добро. Незалежно від того, помітять твоє добро чи не помітять – твори добро.
Незалежно від того, приймають твоє добро чи відкидають – твори добро. Незалежно від того, чим будуть платить тобі за добро: добром чи злом – твори добро.»
#Книга_Добра #Історії_Добра #Давайте_творити_добро_разом#Міжнародний_соціальний_проект

Світлина від Книга Добра.