20.3.18

Якубович Тімур - вражений відпочинком в Угорщині та поїздкою на презентацію "Книги Добра" в м.Київ.

Доброго вечора!
Мене звати Якубович Тімур, я проживаю в м.Івано-Франківськ. Навчаюсь в школі-ліцей №23 ім. В.Стефаника, мені 11 років.
У вільний від школи час я знімаюсь у дитячому кіно «Байки» та у різних передачах. Був ведучим «Кіно Фесту» у нашому місті. Я люблю спорт, тому займаюся плаванням та боксом. А ще люблю проводити час зі своїми друзями.
Про «Книгу Добра» мені розповіла мама та допомогла обрати історії для ілюстрацій. Адже малюнків можна було надсилати кілька. Всі історії дуже цікаві й торкаються душі.
Завдяки своїй перемозі в проекті я провів чудовий тиждень на о.Веленце (Угорщина), де зустрів багато друзів. А ще дуже захопливою була поїздка до м.Києва на презентацію «Книги Добра», адже я ніколи не був у столиці.
Мені приносить радість спілкування з рідними та друзями, заняття спортом та можливість проявити себе.
Я мрію стати журналістом, актором, а основне бути хорошою людиною.
Будьте щасливі, хай кожний день приносить радість вам та вашим близьким. Будьте добріші один до одного, щоб історії з книги не завершувалися.
#Книга_Добра #Історії_Добра #Давайте_творити_добро_разом#Міжнародний_соціальний_проект


Світлина від Книга Добра.