21.3.18

Знайомтеся із Генгало Катериною, учасницею міжнародного соціального проекту «Книга Добра» із смт. Квасилів, Рівненської області. Катерина бажає всім здоров'я, щастя, любові, миру, а особливо добра!

Привіт. 
Мене звати Генгало Катерина, учасниця міжнародного соціального проекту «Книга Добра» із смт. Квасилів, Рівненської області. Я учениця 8-Б класу Квасилівського НВК "школи-ліцей", мені 14 років.
Крім ліцею я ще навчаюсь в художній школі, вивчаю німецьку та англійську мови, люблю грати у волейбол.
Про початок та можливість взяти участь в даному проекті я дізналась від своєї вчительки малювання Олени Вікторівни.
Завдяки «Книзі Добра» в мене з'явилося більше друзів, я зрозуміла, що мріяти треба, і що мрії здійснюються. Книга Добра зарядила мене тією енергією, яка потрібна була для дій, та втілення своїх планів у життя.
Я люблю проводити час з рідними та друзями. Хочу щоб всі були здоровими, щасливими, і радію тоді коли в кожній родині, в кожному серці є мир, та спокій.
Я мрію про щасливу родину для кожної дитини. Про власну гарну освіту і життя в мирній Україні.
Бажаю всім здоров'я, щастя, любові, миру, а особливо добра. Коли в кожному серці будуть ці складові частинки, ми зуміємо подолати все, зможемо підтримувати один одного, радіти за кожного, допомагати всім, бути не байдужими. Добро творити легко, потрібно про це не думати, а просто почати творити.
#Книга_Добра #Історії_Добра #Давайте_творити_добро_разом#Міжнародний_соціальний_проект