4.4.17

№37 «Тепла чашка чаю»

Десять років назад у моєму житті з’явилася тітка Олена. Не родичка, не хороша сусідка, навіть, не односельчанка, а проста тітка із магазину. Згадуючи її, я мимоволі усміхаюся.
Одного недільного дня я із бабусею поїхали до Тернополя. Для мене це важлива подія, бо виїжджала з села дуже рідко, лише тоді, коли потрібно купити щось із одягу. А ця поїздка мала на меті прогулятися вулицями міста і побувати в дитячих розважальних закладах. Безперечно, їхавши в автобусі, думками я долітала до високих гойдалок та різноманітних атракціонів.
Час проведений із бабусею видався направду чудовий. Попри всі радісні моменти, ми відчували втому, голод і холод. Зайшовши у найближчий магазин , бабуся купила необхідні продукти. Тримаючи у руці міцно свіжоспечені булочки, ми хотіли покинути крамницю, але несподівано продавщиця звернулася до нас:
-                             Холодно на дворі. Ви,напевно, змерзли?
Бабуся відповіла, що так, показуючи на мене. І тут незнайома жінка запропонувала теплого чаю, просто так, задарма.
Сидівши поблизу обігрівача, я пам’ятаю, як тітка Олена розповідала різні смішні історії, жартувала зі мною і пригощала цукерками.
Мене ще сотню разів протягом десятьох років пригощали чаєм. Але чай тітки Олени був найсмачніший. Напевно тому, що вперше до мене віднеслись як до людини, незнайома знайома тітка. Я все буду згадувати продавщицю Олену і теплу чашку чаю.


Діана Михайлів, с. Іванівка, Теребовлянського р-н, Тернопільської обл.