22.3.18

Онищенко Денис - юний хлопчина, який вже розуміє, що в житті найголовнішими є мир, здоров'я та благополуччя.

Доброго вечора!
Мене звати Онищенко Денис, мені 11 років, я навчаюсь в 5-А класі Полтавської гімназія №13.
У вільний час люблю спілкуватися з друзями, грати у відеоігри, допомагати батькам вдома.
Взяти участь в міжнародному соціальному проекті «Книга Добра» нашому класу запропонувала вчителька молодших класів - Ірина Леонідівна Мошак.
Завдяки проекту я став більше цінувати життя і цінувати інших людей. Радість отримую від спілкування з моїми друзями. Я мрію про новий ноутбук, та головне - вивчитися та отримати гарну роботу.
Бажаю усім людям найголовнішого - миру, здоров'я та благополуччя.
#Книга_Добра #Історії_Добра #Давайте_творити_добро_разом#Міжнародний_соціальний_проект


Світлина від Книга Добра.