4.4.17

№73 «Добро в моєму житті»

     В моєму житті було багато добра, зробленого мною та для мене. Але найбільше добра мені та моїй родині подарували незнайомі люди.
До одинадцяти років я з сім’єю мешкала в рідній Донеччині й не знала горя, й навіть не могла уявити, що буде так, як сталося. Почалася війна. І ми змушені були поїхати зі своєї домівки. Притулок нам дали родичі. Перший час вони, звісно, допомагали нам, але потім зовсім відвернулись. Ми залишились у незнайомому місці зовсім самі, наодинці зі своєю бідою та проблемами. Та допомога прийшла! І прийшла дуже несподівано – від мого класного керівника, однокласників та їхніх батьків.
Нас підтримали зовсім незнайомі люди. Вони ділилися найнеобхіднішим: одягом,  їжею, дахом над головою, допомогли моєму татові влаштуватись на хорошу роботу. Життя потроху почалося налагоджуватися. Тепер ми живемо у Запорізькій області. І, на мою думку, саме тут мешкають найдобріші люди на Землі! Я з родиною ніколи не забуду тепла, яке зробили для нас чуйні й добрі серця жителів селища з такою красивою назвою «Розівка».
Щоб зробити щось гарне, не потрібно бути багатим – варто просто повірити в силу Добра й діяти від чистого серця, без вагання і сумнівів! 

Олена Бутиріна,  смт. Розівка, Запорізька обл.