4.4.17

№94 «Добро»

Як я люблю слухати історії свого діда, а особливо про його роботу. Одного разу він спитався мене: «Чи не хочеш ти послухати історію про те, як я зрозумів, що головне для мене в житті». Я відповів: «Так».
Дідусь розповідав про свою молодість, про те, що любив понад усе рибалити і плавати. І враз сказав мені: «Коли мені виповнилось двадцять шість років, я пішов на риболовлю і побачив там…»  Я одразу скрикнув:  «І що ти там побачив?» Дід сказав мені, що він побачив дівчинку, яка тонула, і що він без вагань кинувся її рятувати, оскільки вмів плавати. Дідусь сказав, що та дівчинка жива і що він встиг її витягти, а за це йому запропонували роботу рятівника, але він відмовився через травму руки, тому став слюсарем.
Дідусь сказав: «Якщо ти в своєму житті врятуєш хоч би одне життя, то ти прожив його недаремно». Для мене ці слова стали сенсом життя, і я сказав собі: «Я стану таким, як мій дідусь».
Також мій дядько розповів мені, як він врятував маленьку дитину. Він побачив дуже сумну і заплакану жінку, яка йшла в сторону високого моста. Дядько вирішив прослідкувати за нею і  побачив, як вона намірилась кинути свою дитину в річку. Він з усієї сили побіг, щоб запобігти цьому, і ледве встиг врятувати її. Ця жінка була в страшній депресії і не розуміла, що робить. Потім вона була безмежно вдячна йому, що врятував її від страшного гріха. І одного разу, як він йшов по вулиці, то побачив ту дитину і купив їй цукерку.
Кожен має зрозуміти з цих історій, що ким би він не був, завжди має залишатися доброю і небайдужою людиною, і якщо потрібно врятувати комусь життя, то обов’язково це має зробити. Так ми будемо творити добро, і його стане більше на Землі. Сіймо насіння добра, і воно дасть нам плоди!

Олександр Боєчко, смт. Великі Бірки, Тернопільська обл.