4.4.17

№95 «Реальна історія про добро»

Усім відома фраза «Краса врятує світ». Не можна з цим не погодитись. Але останнім часом все частіше схиляюся до думки, що світ, в першу чергу, врятує доброта.
З дитинства ми звикли, що в казках завжди перемагає добро. Так повинно бути. Але життя – це не казка. Кожний день бачу і чую з  екрана телевізора, та й просто від людей, що постійно хтось потребує нашої допомоги. Особливо боляче, коли такої допомоги потребують малі діти. Починаю жаліти, що  я ще не доросла і не маю власних зароблених грошей, щоб хоч трохи допомогти. Та не можна любов і доброту вимірювати тільки в грошах. Коли ми виготовляли своїми руками іграшки для вихованців дитячого будинку, то вклали в них стільки любові й теплоти, які ні за які гроші не купиш. Я вірю, що малеча це відчула.
Вже третій рік страждає наша Батьківщина від війни. Мабуть, немає жодного українця, якого б не боліла душа за долю своєї країни. Всі люди, від малого до старшого, допомагають бійцям чим можуть.
Про цю біду знаю не тільки з газет і телевізора. Батько моєї подруги і однокласниці воює там, на сході. Не раз бачила сльози в очах Оленки. Мені дуже захотілося підтримати її батька. Згадала розповідь своєї прабабусі, як у війну, проводжаючи тата на фронт, діти давали йому з дому оберіг. Я сплела браслет і передала дядькові Сашкові. Дуже просила Бога, щоб він беріг батька моєї подруги, а браслет захищав його в бою. Вже потім, коли дядько Сашко приїхав додому, розповідав, що оберіг, сплетений моїми руками, став для нього справжнім живим захистом. Він його ніде не знімав і вірив, що ця маленька частинка рідного села його врятує. Так і сталося.
Кажуть, що про зроблене добро негоже самому розповідати. Я й не вважаю, що зробила багато добра. Але я дуже стараюся і дуже хочу, щоб світ навколо нас став кращим і добрішим. Для того, щоб світ змінився на краще, необхідно почати з себе.

Прошу й закликаю всіх: «Люди, творімо добро! Саме воно врятує світ».

Соломія Грицик, с.Ленківці, Кельменецький р-н, Чернівецька обл.