4.4.17

№93 «Добра історія»


    Як говорить народна мудрість: «Хто не робить добре людям, той і сам себе не любить». На жаль, сучасний світ дуже жорстокий, і в ньому залишилось мало безкорисливих людей, які здатні співчувати та співпереживати іншим. Але поки на нашій планеті є люди, які творять добро, то всі ми можемо сподіватися на щасливе майбутнє.
    Добрий вчинок прикрашає людину. Коли ти проявляєш милосердя, допомагаєш іншому - в тебе на душі стає легко, і твоє життя наповнюється змістом.
    В кожного з нас є своя добра історія, а в когось вона навіть не одна. Але всіх цих людей єднає одна й таж мета – допомогти слабшому.
   У моєму житті трапилась одна така історія, яка закарбується в моїй памяті назавжди, тому я хочу розповісти про неї.
   Моя мама працює в реабілітаційному центрі для  дітей сиріт. Вона  часто розповідає про них, про їхнє життя та інтереси. Одного разу мама розповіла про хлопчика Сашка, який жодного разу не святкував свого дня народження, тому що в нього не було люблячих батьків. Заповітною мрією Сашка, було одержати машинку на пульті керування. Дізнавшись про це, я вирішив витратити свої кишенькові гроші на придбання подарунка для хлопчика. Коли була зібрана достатня сума, я з матусею купили подарунок для Сашка. Ми вирішили піти до центру щоб зробити сюрприз для маленького мрійника. Він дуже зрадів моєму подарунку і запропонував погратися разом. З того часу ми стали хорошими друзями.
     Своїм вчинком я не тільки втілив мрію Сашка в реальність, а й знайшов нового надійного друга.
І все таки, як приємно робити добро людям, які потребують нашого піклування! 

Олег Булуя, м. Житомир