4.4.17

№98 «Цінуємо життя»

       У моєму мікрорайоні я часто бачу дивного чоловіка, який ходить невпевнено, а в руках тримає паличку. Нею він постукує по дорозі чи по тротуару, шукаючи на своєму шляху перешкоди. Мама мені розповіла, що цей чоловік втратив зір і тому він ходить з допомогою палички.
       Я часто задумувався, як це жити в темряві, і не міг збагнути, які труднощі долає ця людина кожен день. Будь-яку дію чи бажання в його житті важко здійснити. Незважаючи на всі труднощі, мужчина чудово ходив по тротуарах, переходив дороги і орієнтувався на місцевості.
     Одного разу, йдучи зі школи, я побачив цього чоловіка знову. Він блукав поміж деревами та не міг знайти дорогу. Я вирішив йому допомогти.
        Підійшовши до нього, я привітався та запропонував допомогу. Взяв чоловіка під руку та провів до підїзду його будинку. По дорозі довідався, що він ходив за покупками для хворої тещі. Йому самому тяжко, а він допомагає рідним.
        Чоловік був дуже вдячний мені за допомогу. А мене  вразила його мужність та сила, незважаючи на незрячий стан. Він приклад для багатьох людей, хто не цінує життя.
        Я так думаю – це не я йому допоміг, а він навчив мене цінувати те, що ми маємо у житті.
                                              
 Марко Гуменюк, м. Львів