4.4.17

№19 «Добрий вчинок»

Що для вас добрий вчинок? Для мене це явище героїчне та рідке у наш час. Але ще більш вражаючим є героїчний подвиг, самопожертва заради іншої людини. Саме це зробила моя матуся у свій час…
         Я хочу розповісти вам, як моя мама врятувала життя людини. Раніше вона працювала медичною сестрою в Березанській лікарні терапевтичному відділенні.
         В одну із змін уночі задзвонив телефон. Це дзвонив лікар пологового відділення. Сталася критична ситуація. У однієї з жінок, яка щойно народила немовля, відкрилася кровотеча і її життю загрожувала небезпека. В даний час, в лікарні не було потрібної групи крові. Лікарі телефонували в усі відділення медичним працівникам аби знайти людину з даною групою крові.
         На жаль, дуже довго потрібну кров не могли знайти і жінці ставало все гірше. Але завдяки щасливому випадку, на зміні була саме моя мама, у якої була підходяща кров.
         Мама одразу ж визвалась на допомогу. Приїхала карета швидкої допомоги і забрала її до пологового відділення, де у неї взяли 600 мл.  крові та перелили жінці.
         З кожною краплиною крові породіллю ставало все краще, вона віддалялася від холодних лап смерті.
         Через декілька днів в районній газеті написали статтю про події тієї ночі, де жінка висловлювала слова подяки моїй матусі. Також в статті закликали людей до здачі донорської крові аби спасенних людей було більше.

         Я дуже пишаюся тим, що в моїй родині є така героїчна людина, бо моя мама врятувала не лише жінку, а й дитину, яка могла б залишитися сиротою на все життя.

Вікторія Гук, смт. Березанка, Березанський р-н, 
Миколаївська обл.