4.4.17

№24 «Історія Добра»

Коли в Україні почалася війна, мій дядя Андрій пішов добровольцем захищати український народ.
В 2015 р. він був поранений і опинився в лікарні ім. Мечникова в м. Дніпрі. Тоді ми, разом з мамою, почали ходити провідувати наших поранених воїнів. Ми готували їм смачну домашню їжу: варили борщ, смажили м’ясо та котлети, навіть вареники з вишнями ліпили, варили компот.
Спочатку мені було лячно заходити в палату (за виключенням палати мого дяді Андрія), але потім я звикла. Всі наші воїни виявлялись    добрими і веселими. Декого з них я возила на візочку по коридору (щоб вони не сумували). Я малювала і дарувала їм малюнки.       Більше всього мені подобалось вітатись з воїнами. Коли ми заходили в палату я голосно і весело говорила: Слава Україні! Вони відповідали: Героям Слава! Іноді наші захисники не хотіли їсти, тоді моя мама шуткувала з ними і говорила: «Ви що, не знаєте наказу?... Всім потрібно їсти. Щоб одужувати і скоріше здобути нам перемогу над ворогом».
Коли мій дядя повернувся на фронт, ми продовжували відвідувати поранених. Навіть вітали з Новим роком.
З деякими воїнами ми товаришуємо і сьогодні. Вони телефонують нам і вітають зі святами, питають про моє навчання і які у мене є нові друзі.

Я впевнена, що ми скоро переможемо. Україна стане соборною самостійною державою. 

Катаріна Головачова, м. Дніпро