4.4.17

№41 «Що для мене добро»

Добро-це те, що є в кожній людині, це те, на чому тримається світ. Ми у повсякденному житті не помічаємо, що кожен з нас робить добро. Багато хто думає, що добро-це зробити показово велику справу. Насправді це не так, добро проявляється у простих речах, наприклад: полити квіти, погодувати пташок, просто підтримати когось, зігріти теплим словом…Таких прикладів є багато, і така безпосередня доброта робить нас  справді щасливими.
         Я вважаю, що для прояву доброти не має бути причини, добро повинно йти від душі. У своєму житті ми робимо багато добрих вчинків, я особисто від думки про те, що комусь допомогла дуже щаслива! Я допомагаю людям, часом навіть не знайомим мені. Я усвідомлюю, що купити собі щось смачненьке я зможу завжди, а саме зараз просто з’їсти кусочок хліба дуже хоче ця людина, яка просить на нього.. Хіба це не чудово, коли ти маєш можливість і допомагаєш тим, хто потребує цього?
         Одного разу я побачила я побачила дівчинку, яка підійшла до групи підлітків, щось їм сказала, а вони голосно засміялись і крикнули їй: «Пішла звідси!». Дівчинка пішла від них, у неї був сумний вигляд. Підійшовши ближче до мене, вона  тихенько запитала: «Можеш купити мені булочку, я дуже хочу їсти…»На очах у неї виступили сльози, і мені ,якщо чесно, теж захотілося плакати. Який насправді жорстокий світ! Чому так? Люди, зупиніться і поставте себе на місце цієї дівчинки! Кожен може опинитися в такому становищі, і глузування тут зовсім не доречні. Я пішла в магазин, купила дві булочки і дала дівчинці. Вона подякувала і, швиденько пішла кудись, можливо ділитися з такими ж як вона.
         Коли мені запропонували взяти участь у написанні Книги Добра, я довго думала, про що саме я буду писати ,тому що ніколи не зосереджувала свою увагу на тому, що роблю комусь добро ,не хизувалась цим. Багато людей робили добро мені, я завжди намагаюсь віддячити тим самим їм. Мені дуже шкода бездомних тваринок, постійно підгодовую їх, іноді беру до дому щоб погрілись і поїли ; шкодую стареньких бабусь, які тягнуть величезні сумки, допомагаючи їм, я отримую задоволення, мені дуже соромно за тих, хто сміється з цього..
Добро-це як сонце, кожен промінчик якого означає щастя та радість. Я закликаю : Люди, будьте добрими, милосердними, співчутливими, тільки це спасе наш жорстокий світ! Не відступайте, не проходіть повз нужденних, допоможіть, адже добро-це бумеранг, так само ,як і зло та байдужість..
         Всім ,хто читає ці рядки, хочу побажати добра та щастя, адже без добра життя нещасне, це найважливіші речі у житті людини!

Іванна Фіцак, смт. Вигода, Долинського район , Івано-Франківська обл.