4.4.17

№52 «Добро»

     Добро - це здатність приносити своїми вчинками щастя і любов іншим людям, не потрибуючи нічого взаєм. Це світле і позитивне почуття, викликане посмішкою незнайомої дитини, приємним словом знайомого, гарним настроєм близької людини. Добро поліпшує наше життя, роблячи його яскравішим та кращим! Це не просто гарне слівце, а вчинок, який допоміг  людині у важкій і безвихідній ситуації.
   Я розповім про одну з таких історій. Аеропорт Праги. П'ята година ранку. Хтось спить, хтось радіє майбутній подорожі за кордон, хтось намагається хоч якось згаяти час в передчікуванні .
    Одна бабуся радісно чекає повернення на Україну до онуків. Із Європи вона везе їм багато сувенірів та солодощів. Інша тітка засмучена, зі сльозами, у котрий раз підходить до стінки з продажу квитків і питає тремтячим голосом:
-Чи цього разу не з'явився вільний квиток до Києва?
-Та ні ,тітонько,у котре повторюю, їх розкупили ще тиждень тому. Вони ж не з'являються в останню хвилину. Треба було раніше купувати.
- А як же раніше, -промовляє сама до себе,-тільки вчора прийшла сину повістка, коли я досліджувала музеї Європи. Повістка туди , звідки мало хто з бійців повертається, в АТО...А він же в мене чесний і справедливий, завжди готовий прийти на допомогу. Це я з дитинства його навчала:"Люби й оберігай нашу неньку-Україну,вона в нас єдина -наша мати". У цей скрутний час для нашої Батьківщини він вирішив піти на вірну смерть заради її визволення. Це серйозне рішення, хоча я й досі не розумію, як можна йти на вірну смерть з розумінням того,що  не сьогодні-завтра тебе вже не буде на цій землі. І в цей останній вечір я повинна бути поряд із ним. І ви мені кажете. що немає квитків?             Касир  сама зніяковіла, потиснувши плечима. Здається в цій ситуації не має виходу. Можливо, жінка більше не побачить свого рідного сина… Хоча ні... Бабуся, що їхала до онуків підійшла до жіночки й сказала:
- Я віддаю Вам цей квиток. І не треба  мені за нього  гроші . Ваш син настільки мужня і патріотична людина ,що Ви в цей вечір обов`язково повинні бути з ним. Ваш син захищатиме рідну землю та моїх онуків.
- Щиро дякую, хай Вам Бог помагає!-відповіла тітка і почала плакати від радості.
      Ми самі іноді можемо рятували майбутнє інших людей та їх подальшу долю.
      Робіть добро, і навіть не думайте про це. Адже в майбутньому все обов'язково повернеться бумерангом. От побачите!!!

Анастасія Білоус, м. Харків