4.4.17

№69 «Врятоване життя»

Увечері 28 січня я поверталась із музичної школи. Снігу було багато. Він порипував під ногами, створюючи непогану мелодію. Раптом мою увагу привернув дитячий плач, що доносився від засніжених тренажерів. Я насторожилась, почала прислухатись. Було страшнувато, але і пройти, ніби нічого не сталося, я не могла.
Чому маленька дитина сама так пізно у дворі? Як виявилось, це був чотирирічний хлопчик  Юра. Ще зранку він загубився в парку. Звісно ж, батьки подались у поліцію. Але ніхто не подумав, що мале дитя піде самостійно шукати власну домівку. Блукаючи по чужих дворах, хлоп’я забрело в інший кінець міста. Потім ніч, холод, страх…
Я забрала його додому. Мої батьки нагодували, зігріли Юру. Хлопчик подружився з моїм молодшим братиком Костею. Через 25 хвилин приїхав батько і забрав Юрка. З того часу ми почали дружити сім’ями. Вони були вдячні мені і здивовані, що виявилась небайдужою. Адже хлопчик до ранку, мабуть, замерз би… Тепло огортало мене десь із середини. Вірю, що кожен поступив би так само!!!
                                   

 Дар’я Веденьєва