4.4.17

№92 «Воїн світла»

Близько року мій тато тримав оборону на Сході України. Він пішов захищати нашу країну від ворога, щоб я, мій брат та інші діти мали щасливе майбутнє.
Коли тато прийшов у відпустку, то зробив для нас сюрприз: подарував нам цуценя пітбуля, яке ми назвали  Піратом. Татко  хотів забрати його з собою в зону АТО і зробити з нього собаку-воїна. «Там так не вистачає близьких, можливо пес замінить вас»,- говорив тато.
Прийшов  час повертатися татові-солдату на Схід, але виявилося, що пес занадто малий і не зможе жити у несприятливих умовах, тому Пірата він залишив вдома.
Чекати тата з війни дуже важко, про це неможливо розказати словами, але ми чекали: я, мій брат, мама, дідусь, бабуся, родичі, знайомі, друзі -  чекав і Пірат.
І тато повернувся живий і здоровий. Про події, які відбувалися в зоні АТО він розповідав неохоче.  Свої страшні спогади тато довіряв лише  вірному другові Пірату. І саме пес допоміг повернутися йому до звичайного життя.
Я думав, що ті дні залишилися в моїй пам'яті, як страшний сон і тато завжди буде вдома, але  пройшло трохи часу і він знову зібрався на Схід. Я запитав: «Чому?». На що татко відповів: «Сидячи вдома на дивані ми усі  Патріоти.... Але чомусь справжню любов до своєї держави і до свого народу проявляють лише ті хто сидить в окопах!».
Зараз мій тато з вірним другом Піратом перебуває на Сході України.
Він не тільки стоїть на сторожі, але і допомагає місцевим жителям, дітям чим може. Мої ровесники часто не відвідують школу, іноді по декілька діб сидять у підвалах - чекають на допомогу. Допомогти можуть лише солдати, тому свого тата я називаю Воїном Світла.
         Добро завжди перемагає зло. Я вірю, що настане день, коли закінчиться війна, на Сході запанують мир і спокій, а всі Воїни Світла повернуться додому.


Іван Щепковський, м. Рівне