13.3.18

Бородієнко Надія бажає усім нам, ніколи не боятися показувати свої вміння та сили і вірити в свою мрію до останнього.

Доброго вечора усім!
Мене звати Бородієнко Надія, я учениця Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів, мені 16 років.
У вільний час я відпочиваю з рідними та друзями або займаюся своїми улюбленими справами. Це був звичайний урок біології, коли до нашого класу зайшла педагог-організатор школи і повідомила нам про такий соціальний проект, як "Книга Добра". Я ні на хвилину не задумуючись погодилася взяти в ньому участь. Ось так я дізналася про цей проект. Завдяки участі в ньому я побувала на відпочинку в Угорщині та знайшла нових друзів.
Мені приносить радість те, що мої рідні та близькі завжди поруч і головне для мене, щоб вони були здорові. В першу чергу я мрію про те, щоб в нашій країні нарешті закінчилася війна. Також я мрію про власне гарне та щасливе майбутнє .
Моє побажання для читачів ніколи не боятися показувати свої вміння та сили і вірити в свою мрію до останнього. Адже вона обов'язково збудеться!!!
#Книга_Добра #Історії_Добра #Давайте_творити_добро_разом#Міжнародний_соціальний_проект