14.3.18

Барабаш Роман трохи вагався чи варто брати участь в проекті "Книга Добр", проте зараз не жаліє.

Привіт.
Мене звати Барабаш Роман, я учасник міжнародного соціального проекту “Книга Добра» із м.Переяслав-Хмельницький, Київської області. Мені 13 років, я є учнем 8-В класу ЗОШ І-ІІІ ступенів №7.
Про міжнародний соціальний проект "Книга Добра" я дізнався від свого вчителя мистецтва. Трохи вагався чи варто брати участь, проте зараз не жалію.
Завдяки моїй участі в проекті "Книга Добра" я відвідав оздоровчий табір в Угорщині і переконався, що мрії здійснюються!
У свій вільний час я люблю бігати дистанції на витривалість, а влітку - плавати та ловити рибу.
Відчуваю радість, коли досягаю поставленої мети, коли є результат виконаної роботи. Коли все добре в мене і в моїх рідних - це приносить мені особливу радість.
Мрію, щоб наша країна в недалекому майбутньому була заможною і перспективною, щоб молоді люди змогли реалізовувати себе на Батьківщині, не шукати кращої долі за кордоном.
Бажаю всім читачам знайти своє покликання і захоплення, бо тільки так можна відчувати себе хоча б на четвертинку реалізованим у цьому житті і, безперечно, щасливим.

Світлина від Книга Добра.