4.4.17

№35 «Історія Добра»

Хотіла б я і собі придбати трішечки душевної радості, якби її десь продавали… Ми живемо в світі, де багато зла. Кожен переймається лише своїми проблемами, потребами і бажаннями.
Одного разу зі мною сталася ситуація, яку я згадую з посмішкою. Кожного дня мені мама давала в школу гроші на сік, але інколи я його не купувала, тому що хотіла купити нові наліпки. І ось одного разу, коли я зібрала певну суму, незважаючи на дощ, який лив наче з відра,  я  пішла до магазину. А по дорозі я зустріла стареньку похилу бабусю -  вона продавала квіти. ЇЇ руки були в зморшках та трішки брудні , напевно, від постійної роботи в землі. Я мимохідь подивилася  на неї, і ми зустрілися поглядами.  Він був в неї стомлений, трохи сумний і стурбований :  чи буде її праця буде оцінена, чи зможе вона продати хоч щось? Я навіть на секундочку зупинилась, але вмить  відволіклась і пішла далі.  Зайшовши до магазину, я з великим захопленням почала роздивлятись всі наліпки, які були в асортименті і вже навіть знайшла найкращі для себе. Але, перераховуючи гроші в гаманці, щоб розрахуватись за , як здавалось мені на той момент найважливішу річ , наліпки , я чомусь згадала той сумний погляд та струджені руки старенької. Я розвернулась і вибігла з магазину, зрозумівши, що наліпки не такі вже і  важливі для мене.  Мені просто захотілось допомогти цій бабусі, яка не зважаючи на погодні умови та самопочуття приїхала в місто, намагаючись хоч якимось чином заробити копійчину. Вона сиділа засмучена, тому що в неї ніхто не купував квіти , бо вони були не такі привабливі, як в магазині. Та й людей навколо було не так багато, через дощ. Я дістала гаманець та  купила в неї квіти на всі гроші, які в мене були. У туж мить її очі засяяли і на лиці з’явилася посмішка.  А я з чудовими почуттями і з найкращими букетом квітів пішла додому пішки.
Було б дуже добре, якби ми , якомога частіше, озиралися навколо і  побачивши людину, який потрібна допомога  простягли їй руку, та подарували тепло і собі і іншим.

Дар’я Ларченкова, м. Житомир